Artikler om: Kundecenter

Rettigheder i kundecenter

Rettigheder i kundecenter


I jeres kundecenter på ServicePoint kan hver medarbejder/bruger få adgang ud fra 4 forskelliger niveauer:


Administrator-niveau giver fuld adgang til alle funktioner i kundecenteret. Herunder administration af medarbejdere, løsninger & produkter, fakturering, aktuelle support-sager for alle medarbejdere, filer, velkomstbreve for alle medarbejdere mm.


Bruger-niveau giver adgang til support samt personlige data herunder egne support-sager, egne velkomstbreve mm.


Bogholder-niveau giver adgang til at hente fakturaer fra ServicePoint, samt adgang til virksomhedens regnskabssystem, hvis dette ønskes og er hosted af os.


Ekstern konsulent-niveau giver adgang til vores support-system. Denne niveau-profil bruges hvis du har en ekstern konsulent som hjælper din virksomhed, og de i den forbindelse har behov for at kommunikere med vores support.





Brug for hjælp:
Du er meget velkommen til at kontakte vores danske support.

  • via ticket i kundecentret
  • via chat
  • via telefonopkald til vores kundeservice


👋️ God fornøjelse med dine services hos ServicePoint.dk

Opdateret den: 29/01/2021

Hjalp denne artikel dig?

Del din feedback

Annuller

Tak!